niedziela, 27 maja 2012

cast .

Cast :



Avril Smith, 17 lat -  mieszka w Nowym Jorku . wychowywana tylko przez matkę, Sophie .
posiada niezwykłe umiejętności, które są jej tajemnicą. stara się być normalną dziewczyną.





Lily Jackson, 17 lat - również mieszka w Nowym Jorku. większość czasu spędza ze swoją przyjaciółką Avril. uwielbia imprezować, czego czasem odczuwa skutki .





Mikey Parks, 17 lat - jest nowy w szkole, więc nie ma znajomych .
ma pasję, którą jest muzyka . jest niepoprawnym romantykiem i nie traktuje dziewczyny jak zabawkę.


_________________________________________________________________________________
hej wam <3 jestem Dominika i będę pisać tutaj dość nietypowe opowiadanie.
mam nadzieję, ze wam się spodoba. prolog pojawi się za chwilę.
macie moje wcześniejsze opowiadanie : http://usesomebodyx3.blogspot.com/
które nadal prowadzę.
miłego czytania <3

4 komentarze:

  1. Fajni bohaterzy :)
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)
    Bardzo mi się podobało:)
    P.S.Directionka100

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy rozdział fajny jutro przeczytam resztę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lily Jackson tak naprawdę nazywa się Sandra Krucha, jest z mojego miasta. :D

    OdpowiedzUsuń