niedziela, 27 maja 2012

prologue .


    Mysterious crescent .   

Prolog

Na pierwszy rzut oka, normalna dziewczyna, lecz to tylko pozory.  Avril od najmłodszych lat czuła, że jest inna niż wszyscy i miała racje.  Odkryła swój niepowtarzalny dar, którym było czytanie w ludzkich myślach. W wieku ośmiu lat, nie wiedziała, że musi się z tym kryć, dlatego opowiadała niestworzone historię, które jeszcze się nie wydarzyły, tak to kolejna jej umiejętność. Niektórzy twierdzili, że to zwykłe zaburzenia psychiczne , spowodowane brakiem ojca, który za młodu zostawił jej rodzicielkę. Nie miała mu tego za złe, sądziła, że każdy powinien być szczęśliwy,  w tej sytuacji odbiło się to na jej samej. Czasem wyobrażała sobie jakby się zachowywał i co by było gdyby ich nie opuścił.  Z wiekiem jej możliwości zyskiwały na sile a ona zrozumiała, że musi się z tym kryć. Minęło wiele lat, teraz jest już prawie dorosła a wszyscy w koło zapomnieli o wcześniejszych incydentach, jednak nie ona. Sprzed paru tygodni babcia na łożu śmierci, przekazała jej tajemnice dotyczącą tego właśnie rodu zwanego `crescent`, czyli półksięzyc. Mimo tego wszystkiego, dziewczyna nadal uparcie twierdziła, że jej znamię na wewnętrznej części dłoni to zwykle poparzenie, myliła się. Właśnie ta blizna w kształcie półksiężyca świadczy o jej przynależeniu do klanu.  Co drugie pokolenie dziedziczy różne moce, dlatego jej matka o niczym nie wiedziała. Stara się jednak być normalna i niczym nie wyróżniać. Na świecie ma tylko Sophie, jej rodzicielkę oraz Lily, którą uważa za najlepszą przyjaciółkę, lecz żadna z tej dwójki o niczym nie wie. Wszystko byłoby w najlepszych porządku gdyby nie pewny incydent spowodowany przez Niego. Wróćmy jednak do początku ..

_________________________________________________________________

no więc jest już prolog . historia jest trochę nietypowa ale mam nadzieję, że się spodoba .
proszę, żebyście komentowali, udostępniali i obserwowali <3
czekam na wasze opinie co do tego pomysłu . jeśli wykażecie się zainteresowaniem to już niedługo pojawi się pierwszy rozdział .:*


natchnienie dało mi  w jakiś sposób to opowiadanie : http://galaxy-strawberry.blogspot.com/
jest ono najlepsze ze wszystkich jakie czytałam, polecam i zapraszam do komentowania go . <3
Dominika 

13 komentarzy:

  1. Dobrze wiesz że jest genialny :_)

    Pozdrawiam Vienna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no . zapowiada sie ciekawie . Dawaj następny ! :*

    ~ Olaa

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się ciekawie !!
    czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie jak czytałam prolog to coś mi się troszke skojarzyło z tamtym opowidaniem co podałaś pod prologiem bo właśnie ja ten blog czytam na bierząco ;) Bardzo mi się poboba juz nie moge się doczekać rozdziałów będe czytała nabierząco i dodawała komentarze♥
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha oooo sie-siema koleżankko :d
    Hahahaa miło widzieć ze cię inspiruję, jak wcześniej mi na gadu o tym napisalaś ;d
    ogolnie ciekawy wątek. Ale mam nadzieje, że pójdziesz w inną stronę niż moje opowiadanie :)
    w każdym razie będe czytać i jak coś pisaj na fb bo na gadu mnie nie ma zbyt często :)
    zapraszam do komentowania u mnie 25 rozdziału
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się interesująco ;) będę czytać ;*

    ~morethanthisx

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam tylko prolog i już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ;) może nie będę za czesto komentowała, ale na pewno będę czytać te opowiadanie jak również te o 1D ;D bardzo podoba mi się twój styl pisania :P

    OdpowiedzUsuń
  9. no widzę,że się wzorujesz :D
    jak czytałam prolog to tylko o tamtym opowiadaniu myślałam
    ale fajny
    będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę się nazywać Mrs.Jackson :D

      Usuń